mixupthatlife

Alla inlägg under september 2011

Av Josefin Lantz - 30 september 2011 01:18

   Jag och Anna tränar för första gången på många veckor, pga att jag varit sjuk!   Anna     Vi har Burlesque musik i hög volym när vi dansar, it's AZUM!   Jaaoo   Anna is upp o ner!   Fan hon måste in under stolen, jag hjälper till lite så inte stolen reser på sig!   Tja!   uhuhu INTE bra för mina handleder!        BURLESQUE  

  Tro mig det är sjukt jobbigt och svettigt detta!  


Nu har ni fått några bilder, fler kommer när vi blivit bättre!!!

Av Josefin Lantz - 27 september 2011 01:54

Vårshow - Rock n Roll - Led Zeppelin     Stadshuset med Degeneration

     Vårshow - Don't Stop Beliven - Journey  

  Vårshow - Bimbo - Lambretta 

   Vårkonsert - I U Seek Amy - Britney  


Lite sång bilder från moi!

Av Josefin Lantz - 27 september 2011 01:11

Rock chick of the century
Is acting like she used to be
Dancing like there's no one there
Before she never seemed to care
Now she wouldn't dare
It's so rock and roll to be alone



 


And they'll meet one day
Far away
And say "I wish I was something more"
And they'll meet one day
Far away
And say " I wish I knew you, I wish I knew you before"



"Bilden säger mer än tusen ord, den har en speciell mening för mig, en dag spenderad med någon underbar som inte fattar idag vad hon förlorar allt mer och mer, en dag som denna kommer aldrig att återvända, vi hade många såna dagar, dagar värda att minnas" 


Jag ler och springer i frihet, plötsligt springer man in i en glasvägg och inser att man bara drömmer!  


Har fotat idag kan hända att någon bild rammlar upp här! :D

Av Josefin Lantz - 26 september 2011 03:12

Kan verka aningen desperat på inlägg nu, men måste göra något för att slå sönder tiden så jag kan somna! Hittade bilder på min gamla älskade lägenhet som jag saknar som fan! Lite bilder på denne tänkte jag bju på! 


     Mitt gamla kök, bilderna är tråkigt nog suddiga..   Där kunde man sitta och äta, det hände dock max 10 gånger!   Tv titta jag mycket på!   Rock n Roll hörnan, bilden riktigt dålig dock!    Ahh där sov jag.. 


Saknar...

Av Josefin Lantz - 26 september 2011 02:53

An angel runs

Thru the sudden light

Thru the room

A ghost precedes us

A shadow follows us

And each time we stop

We fall 


- Jim Morrison


Can you dig it. My meat is real.

My hands-how they move balanced like demons.

My hair-so twined & writhing.

The skin of my face-pinch the cheeks.

My flaming sword tongue spraying verbal fire-flys.
Im real. Im human. But im not an ordinary man No No No


- Jim Morrison

<3

Av Josefin Lantz - 26 september 2011 01:38

Av Josefin Lantz - 25 september 2011 23:35

Är det rädsla?

Sommar vågor övertas av hård is 
när känslan av att vara maktlös och oförmögen 
att kunna påverka övertar ditt samvete.


Likt makten från de döda och dess styrka,
att kunna kontrollera dina inre rädslor
och göra dig svag..


Är det rädsla? 


Eller är det ett bevis på att du verkligen lever? 


- Josefin Lantz   En blick kan vara så viktig, den kan även säga en sak och mena en annan!  



Poesi är en sak som ni kommer få ta del av i min blogg! Alla behöver vi den!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Josefin är 19 år och pluggar Folkhögskola. Mina stor intressen är Musik, Make up & Hair, foto, skriva, och träning, kost och hälsa! Välkommen till min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards