mixupthatlife

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Ett smak prov! - Henke 30 - 40 tal!

Av Josefin Lantz - 23 november 2011 17:30

Här får ni ett litet smak prov på Henke igår, smink och hår står jag för, fotograf Hanna Lundin, länkar till hennes blogg när de andra bilderna kommit :D Ska oxå ta och medela att jag har två sminkningar och eventuellt en fotografering denna vecka! Roligt, nu kommer bloggen svämma över av massa underbara bilder och sminkningar! Sen ville jag bara medela att det där med veckans Make over, blir OTROLIGT svårt att hinna med varje vecka så det kommer komma make overs men inte varge vecka utan när jag har tid, det tar nämligen fleeeera timmar att göra dessa! Men det är nog ok, blir roligare när de kommer :D Ska börja göra sminkningar på mig själv efter olika teman som andra får välja även ni som läser, bara skriv ett ord som ni vill se mig tolka så ska jag göra mitt allra bästa! Vilket ord som helst mellan himmel och jord! Då kommer jag lägga upp stegvis, make up och eventuellt hår, jag har inte så mycke hår att jobba med tyvärr :)


Hendrik 30-40 tal! 

    

 
 
Ingen bild

Henrik

23 november 2011 23:21

Hell to the yeah =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Lantz - 23 februari 2012 15:24

Tjeenare nu kan ni fortsätta följa min blogg på ett nytt ställe, kände att det va dax för en uppdatering!    makeupbylantz.myshowroom.se    Kom in och kika vettja! ...

Av Josefin Lantz - 10 februari 2012 03:17

Så nu har jag pillat med detta i snart 6 timmar! Jag är helt slut, sminket och håret tog tre timmar, fotograferingen tog säkert 2 timmar, sen reducering av en del bilder och shiiiit, vad trött jag är! MEN nöjd! Igår blev det en impuls sidecut klippni...

Av Josefin Lantz - 8 februari 2012 21:22


Nu sitter jag här helt upprymd för att make up skolan jag vill gå har slängt upp deras start datum för hösten! Så nu blir det stipendie sökande och skol sökande! wiihoo!!!  Annars lyssnar man på Kapten Röd och funderar på vad jag ska lägga upp för ro...

Av Josefin Lantz - 6 februari 2012 10:30

Håret är ett återkommande tema i vardagen, men är du som jag en person som använt mycket löshår och plågat ditt hår med färgningar etc.. och har ett hår som inte växer så bra. Här har ni lite tips om hur ni ska få håret att växa!   Shampo och bal...

Av Josefin Lantz - 6 februari 2012 00:39

Med tiden lär man sig saker, jag har lärt mig att jag ska fokusera på att göra detta till en all makeup blogg, så går det lättare för mig att uppdatera. Jag har lärt mig hur jag sätter upp mitt korta hår så att det ser ut som att det är mycket längre...

Presentation


Jag heter Josefin är 19 år och pluggar Folkhögskola. Mina stor intressen är Musik, Make up & Hair, foto, skriva, och träning, kost och hälsa! Välkommen till min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards