mixupthatlife

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Ljuva 30 - 40 tal!

Av Josefin Lantz - 22 november 2011 20:51

Hej, måste börja med att be om ursäkt för en fruktansvärt dålig uppdatering, detta beror på att jag varit sjuk, haft lov, saknat kablar till att överföra bilder och en massa annat skit!!! Tro mig jag är rätt less på att uppdateringen varit inaktiv. Men nu har jag en Massa bilder och smått och gott på G! Först ska jag kasta upp lite bilder från en sminkning jag gjorde igår, sen imorgon en från idag! Det är så att foto linjen här har i uppgift att ta analoga 30-40 tals bilder (om jag uppfattat det hela rätt!) Jag är en lycklig tjej då jag fått förfrågan att fixa smink och hår! Sen gjorde jag och en vän Amanda en foto shoooot som blev 40 tal på mig, och typ 80 tal på Amanda, dessa bilder är tagna med min mobil kamera och rikligt ljus redigerade, där av ett riktigt coolt resultat, dessa bilder ska jag nog ta och lägga upp senare ikväll eller imorgon, men nu först ut är bilderna från gårdagens sminkning, Matilda är modell och Susanne är fotografen - http://www.slundkvist.se.


HÄR HAR NI DEM :D!!  


             


Imorgon får ni bilder på Henke som oxå blev 30 - 40 tal! :D Hope you Enjoyed it!   

 
 
Hanna

Hanna

22 november 2011 22:15

Skitsnyggt! Så klassiskt elegant. Du är så himla duktig Josefin =)

http://hannalundin.com

Josefin Lantz

23 november 2011 17:30

aah taaacck!:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Lantz - 23 februari 2012 15:24

Tjeenare nu kan ni fortsätta följa min blogg på ett nytt ställe, kände att det va dax för en uppdatering!    makeupbylantz.myshowroom.se    Kom in och kika vettja! ...

Av Josefin Lantz - 10 februari 2012 03:17

Så nu har jag pillat med detta i snart 6 timmar! Jag är helt slut, sminket och håret tog tre timmar, fotograferingen tog säkert 2 timmar, sen reducering av en del bilder och shiiiit, vad trött jag är! MEN nöjd! Igår blev det en impuls sidecut klippni...

Av Josefin Lantz - 8 februari 2012 21:22


Nu sitter jag här helt upprymd för att make up skolan jag vill gå har slängt upp deras start datum för hösten! Så nu blir det stipendie sökande och skol sökande! wiihoo!!!  Annars lyssnar man på Kapten Röd och funderar på vad jag ska lägga upp för ro...

Av Josefin Lantz - 6 februari 2012 10:30

Håret är ett återkommande tema i vardagen, men är du som jag en person som använt mycket löshår och plågat ditt hår med färgningar etc.. och har ett hår som inte växer så bra. Här har ni lite tips om hur ni ska få håret att växa!   Shampo och bal...

Av Josefin Lantz - 6 februari 2012 00:39

Med tiden lär man sig saker, jag har lärt mig att jag ska fokusera på att göra detta till en all makeup blogg, så går det lättare för mig att uppdatera. Jag har lärt mig hur jag sätter upp mitt korta hår så att det ser ut som att det är mycket längre...

Presentation


Jag heter Josefin är 19 år och pluggar Folkhögskola. Mina stor intressen är Musik, Make up & Hair, foto, skriva, och träning, kost och hälsa! Välkommen till min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards