mixupthatlife

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Vad kan man göra?

Av Josefin Lantz - 30 november 2011 10:34

Jag är bara tvungen att skriva av mig min frustration! Jag blir så feting less på min kropp, den har problem HELA tiden! Huvudvärken jag drass med VARJE dag tar kol på mig, jag orkar ju inte göra något alls.. Känns som att ögonen ska explodera ut ur huvudet! Ryggen tar kol på mig den oxå, den blev relativt bra när jag va på behandlig hos en sjukgymnast men det vara ju ett litet tag bara. Så nu ska jag gå till läkaren och hoppas på en remiss till knäcka och bryta rygg doktorn, och se om det blir bättre.. va hos optikern igår och inge större synförändringar som kunde ligga bakom denna huvudvärk. DET som är så frustrerade är att detta gör att jag orkar fan inte göra något, och detta i sig påverkar såklart skolan! Känns som att folk tror att allt bara är dåliga bortförklaringar för att slippa.. grejen är att jag vill inte slippa!! Jag vill orka fixa betygen dansa alla dans lektioner osv, tycker ju det är roligt! Men men, ingen matlust har jag heller, så det går bra för mig! haha nästan komiskt! Nu svettas jag som en gris och huvudet är näst intill gränsen på att lägga av, så nu måste jag vila! 

 
 
Ingen bild

Amanda.S

30 november 2011 11:01

Ingen är perfekt som man brukar säga, men i mina ögon är du perfekt som du är och duger alldeles utmärkt också!

Jag vet att du kan, även om det är som det är just nu.
En dag så blir allting bra eller hur? ;) Låt allting ta sin tid.
Det ska ge fort, jag vet! Men jag vet den dagen allt blir bättre så kommer du göra det till 100 procent. Och det kommer inte ens märkas att du har varit borta. Det vet jag och tvekar inte en enda sekund på dig! <3

Tack för jag fick en sådan fin gåva av Gud. Det var du!

Jag älskar dig! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Lantz - 23 februari 2012 15:24

Tjeenare nu kan ni fortsätta följa min blogg på ett nytt ställe, kände att det va dax för en uppdatering!    makeupbylantz.myshowroom.se    Kom in och kika vettja! ...

Av Josefin Lantz - 10 februari 2012 03:17

Så nu har jag pillat med detta i snart 6 timmar! Jag är helt slut, sminket och håret tog tre timmar, fotograferingen tog säkert 2 timmar, sen reducering av en del bilder och shiiiit, vad trött jag är! MEN nöjd! Igår blev det en impuls sidecut klippni...

Av Josefin Lantz - 8 februari 2012 21:22


Nu sitter jag här helt upprymd för att make up skolan jag vill gå har slängt upp deras start datum för hösten! Så nu blir det stipendie sökande och skol sökande! wiihoo!!!  Annars lyssnar man på Kapten Röd och funderar på vad jag ska lägga upp för ro...

Av Josefin Lantz - 6 februari 2012 10:30

Håret är ett återkommande tema i vardagen, men är du som jag en person som använt mycket löshår och plågat ditt hår med färgningar etc.. och har ett hår som inte växer så bra. Här har ni lite tips om hur ni ska få håret att växa!   Shampo och bal...

Av Josefin Lantz - 6 februari 2012 00:39

Med tiden lär man sig saker, jag har lärt mig att jag ska fokusera på att göra detta till en all makeup blogg, så går det lättare för mig att uppdatera. Jag har lärt mig hur jag sätter upp mitt korta hår så att det ser ut som att det är mycket längre...

Presentation


Jag heter Josefin är 19 år och pluggar Folkhögskola. Mina stor intressen är Musik, Make up & Hair, foto, skriva, och träning, kost och hälsa! Välkommen till min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards