mixupthatlife

Alla inlägg under november 2011

Av Josefin Lantz - 30 november 2011 10:34

Jag är bara tvungen att skriva av mig min frustration! Jag blir så feting less på min kropp, den har problem HELA tiden! Huvudvärken jag drass med VARJE dag tar kol på mig, jag orkar ju inte göra något alls.. Känns som att ögonen ska explodera ut ur huvudet! Ryggen tar kol på mig den oxå, den blev relativt bra när jag va på behandlig hos en sjukgymnast men det vara ju ett litet tag bara. Så nu ska jag gå till läkaren och hoppas på en remiss till knäcka och bryta rygg doktorn, och se om det blir bättre.. va hos optikern igår och inge större synförändringar som kunde ligga bakom denna huvudvärk. DET som är så frustrerade är att detta gör att jag orkar fan inte göra något, och detta i sig påverkar såklart skolan! Känns som att folk tror att allt bara är dåliga bortförklaringar för att slippa.. grejen är att jag vill inte slippa!! Jag vill orka fixa betygen dansa alla dans lektioner osv, tycker ju det är roligt! Men men, ingen matlust har jag heller, så det går bra för mig! haha nästan komiskt! Nu svettas jag som en gris och huvudet är näst intill gränsen på att lägga av, så nu måste jag vila! 

Av Josefin Lantz - 28 november 2011 16:24

HEHEHEHE!


Så här bra blev analoga bilden på Matilda som Sussie tog Inspirations bilden och Matilda bilden!

Mihi roligt att få analoga bilder oxå :D sätta på väggen! BRA VA?


       

Av Josefin Lantz - 27 november 2011 13:53

SÅ nu är jag jätte glad! Har fått bilderna på Henke, hår och makeup står jag för, foto http://hannalundin.com/! Mer bilder på andra sminkningar kommer till veckan hoppas jag :D 


           

Av Josefin Lantz - 23 november 2011 17:30

Här får ni ett litet smak prov på Henke igår, smink och hår står jag för, fotograf Hanna Lundin, länkar till hennes blogg när de andra bilderna kommit :D Ska oxå ta och medela att jag har två sminkningar och eventuellt en fotografering denna vecka! Roligt, nu kommer bloggen svämma över av massa underbara bilder och sminkningar! Sen ville jag bara medela att det där med veckans Make over, blir OTROLIGT svårt att hinna med varje vecka så det kommer komma make overs men inte varge vecka utan när jag har tid, det tar nämligen fleeeera timmar att göra dessa! Men det är nog ok, blir roligare när de kommer :D Ska börja göra sminkningar på mig själv efter olika teman som andra får välja även ni som läser, bara skriv ett ord som ni vill se mig tolka så ska jag göra mitt allra bästa! Vilket ord som helst mellan himmel och jord! Då kommer jag lägga upp stegvis, make up och eventuellt hår, jag har inte så mycke hår att jobba med tyvärr :)


Hendrik 30-40 tal! 

    

Av Josefin Lantz - 22 november 2011 20:51

Hej, måste börja med att be om ursäkt för en fruktansvärt dålig uppdatering, detta beror på att jag varit sjuk, haft lov, saknat kablar till att överföra bilder och en massa annat skit!!! Tro mig jag är rätt less på att uppdateringen varit inaktiv. Men nu har jag en Massa bilder och smått och gott på G! Först ska jag kasta upp lite bilder från en sminkning jag gjorde igår, sen imorgon en från idag! Det är så att foto linjen här har i uppgift att ta analoga 30-40 tals bilder (om jag uppfattat det hela rätt!) Jag är en lycklig tjej då jag fått förfrågan att fixa smink och hår! Sen gjorde jag och en vän Amanda en foto shoooot som blev 40 tal på mig, och typ 80 tal på Amanda, dessa bilder är tagna med min mobil kamera och rikligt ljus redigerade, där av ett riktigt coolt resultat, dessa bilder ska jag nog ta och lägga upp senare ikväll eller imorgon, men nu först ut är bilderna från gårdagens sminkning, Matilda är modell och Susanne är fotografen - http://www.slundkvist.se.


HÄR HAR NI DEM :D!!  


             


Imorgon får ni bilder på Henke som oxå blev 30 - 40 tal! :D Hope you Enjoyed it!   

Presentation


Jag heter Josefin är 19 år och pluggar Folkhögskola. Mina stor intressen är Musik, Make up & Hair, foto, skriva, och träning, kost och hälsa! Välkommen till min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards