mixupthatlife

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Josefin Lantz - 10 februari 2012 03:17

Så nu har jag pillat med detta i snart 6 timmar! Jag är helt slut, sminket och håret tog tre timmar, fotograferingen tog säkert 2 timmar, sen reducering av en del bilder och shiiiit, vad trött jag är! MEN nöjd! Igår blev det en impuls sidecut klippning på Carol, så idag gjorde vi en väldigt rosa sminkning på henne som jag tänkte visa er. Söta carol, blev en cool rock brud. HAHA det va lite roligt. Så först lägger jag upp smink bilderna. Sen är det så här att jag har gjort debut i studiofotografering, med min kära lilla Nikon D60, först trodde jag de blev skit, men sen när jag kollar närmre så blev jag riktigt nöjd, fanns en hel hög bilder jag ville använda mig utav. Så eftersom jag älskar svart vita bilder så lägger jag upp mina bilder som fotograf längst ner i inlägget, och mina bilder för att visa sminket först! 



Okej är ni REDO? :D 



Here it comes! 


               


Så och här kommer mina favvo bilder! :)



       





Fina va? :D 


Sen kommer såklart de bilderna som togs av fotografen upp senare när de blivit fixade! 

Men ni får i alla fall något att njuta av tillsvidare.


Puss och godnatt från mig!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Josefin är 19 år och pluggar Folkhögskola. Mina stor intressen är Musik, Make up & Hair, foto, skriva, och träning, kost och hälsa! Välkommen till min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards